Konya evden eve nakliyat
Ahmet AKBAŞ
0(534) 278 66 26

Birleşmiş Kentler ve Yerel
Yönetimler Dünya Teşkilatı Eş Başkan, Türk Dünyası Belediyeler
Birliği Başkanı ve Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim
Altay, tüm dünyayı etkileyen yeni tip koronavirüs salgını nedeniyle
Türk dünyası ve dünya belediyelerine seslenerek; insanların
başvuracağı ilk temas noktasının yerel yönetimler olduğunu,
belediyelerin süreçten etkilenenlere her türlü desteğinin hayati
önem taşıdığını söyledi.
Birleşmiş Kentler ve Yerel Yönetimler Dünya Teşkilatı (UCLG) Eş
Başkanı, Türk Dünyası Belediyeler Birliği (TDBB) Başkanı ve Konya
Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, yeni tip
koronavirüs (KOVİD-19) nedeniyle Türk dünyası ve dünya
belediyelerine seslendi. Dünya insanlığının aynı zorlukları
yaşadığı kritik bir süreçten geçildiğini dile getiren Başkan Altay,
ortaya çıkan bu beklenmedik durum karşısında yalnızca ülkelerin
değil şehirlerin de önceliklerinin değiştiğini söyledi. Türkiye’nin
bu süreçte aldığı önlemler ve kriz yönetimi ile dünyaya örnek
olduğunu vurgulayan Başkan Altay, “Biz de Konya olarak KOVİD-19 ile
mücadeleyi etkin şekilde yürütüyoruz. Başta toplu ulaşım araçları
olmak üzere topluma açık alanlarda sürekli dezenfeksiyon yapıyor;
Meslek Edindirme Kurslarımızda ürettiğimiz maskeleri günde 50 bin
yolcumuza toplu ulaşım araçlarında ücretsiz dağıtıyoruz. Bu
süreçten etkilenen esnaflarımıza ve vatandaşlarımıza çok önemli
Sosyal Destek sağlıyoruz. Cumhurbaşkanımız tarafından başlatılan
Milli Dayanışma Kampanyası da bu anlamda beraberliğimiz için önemli
bir adım olmuştur” diye konuştu. BELEDİYELERİN HER TÜRLÜ DESTEĞİ
HAYATİ ÖNEMDE Yerel yönetimlerin merkezi hükumetle koordinasyonu ve
işbirliğinin bu süreci daha kolay atlatabilmek için çok önemli
olduğunu kaydeden Başkan Altay, “Bu durumdan etkilenen insanların
başvuracağı ilk temas noktası yerel yönetimlerdir. Belediyelerin
süreçten etkilenenlere her türlü desteği hayati önem taşıyor” dedi.
ŞEHİRLERİN YAPTIĞI ÇALIŞMALAR BİRBİRLERİNE YOL GÖSTERECEK Dünyadaki
tüm şehirlerin aynı süreçten geçip aynı zorlukları yaşadığını
belirten Başkan Altay, “Şehirlerin yaptığı çalışmalar birbirlerine
yol gösterici olacak ve bu süreçten hep birlikte güçlenerek
çıkmamızı sağlayacaktır. Lütfen evde kalalım, zorunlu olmadıkça
dışarı çıkmayalım. Moral ve motivasyonumuzu üst seviyede tutalım.
Bu kötü günleri, el ele vererek en kısa sürede atlatacağımızı
unutmayalım” ifadelerini kullandı.
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, “Dünya Kışın Bisikletle İşe Gitme Günü”nde işe 12 ay boyunca bisikletle giden belediye çalışanları ile buluştu. Büyükşehirlerde trafik sorununu çözmenin tek yolunun mobil olarak seyahat etmekten geçtiğini belirten...
Konya Büyükşehir Belediyesi, Hava Savunma Okulu ve Eğitim Merkezi Komutanlığı ile imzalanan protokol kapsamında Alaaddin Caddesi’nde atıl vaziyette duran ve tehlike arz eden eski 2. Ordu Komutanlığı binasında yıkım çalışmalarına başladı.
Konya Büyükşehir Belediyesi, şehrin merkezindeki sorunlu bölgelere müdahale ederek çözüme kavuşturmaya de...
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay, pandemi döneminde zor durumda kalanlar ve ihtiyaç sahipleri için sosyal destek çalışması yürüttüklerini, başvuran yaklaşık 134 bin aileye 49 milyon liralık sosyal yardım desteğinde bulunduklarını söyledi. Şimdi yeni...
Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, yeteneklerine göre belirlenen öğrencilerin Türkiye’nin 2023 vizyonuna uygun olarak yetiştirilmesini amaçlayan “Medeniyet Akademi 2023” çerçevesindeki gençlerle bir araya geldi. Başkan Akyürek, Medeniyet Akademi 2023 projesindeki lider gençlerin gelecekte sadece Konya’nın değil Türkiye’nin yönetim...
Konya Büyükşehir Belediyesi,
koronavirüse karşı uyulması gereken kuralların önemini vurgulamak
amacıyla Alaaddin Tepesi çevresindeki trafik ışıklarına “Maske”,
“Mesafe” ve “Tedbir” yazıları yansıtarak vatandaşlara üç hayati
kural konusunda hatırlatmalarda bulunuyor.
Konya...
Mirac Kandiliniz Mübarek Olsun Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, Mirac Kandili dolayısıyla yayımladığı mesajında, maddi ve manevi sayısız güzelliklerin yaşandığı bu anlamlı gecenin barış, huzur ve hoşgörü ortamının gelişmesine vesile olmasını diledi.Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek’in Mirac Kandili dolayısıyla...