Konya evden eve nakliyat
Ahmet AKBAŞ
0(534) 278 66 26

Konya Büyükşehir Belediyesi, Selçuk
Üniversitesi, DEİK Türkiye-Hindistan İş Konseyi ile MÜSİAD Konya
Şubesi tarafından Türkiye ile Hindistan arasındaki ticari, sanayi
ve akademik ortaklığı geliştirmek amacıyla Hindistan Araştırmaları
Merkezi kurulmasına yönelik işbirliği protokolü imzalandı.
Konya Büyükşehir Belediyesi, Selçuk Üniversitesi (SÜ), Dış Ekonomik
İlişkiler Kurulu (DEİK) Türkiye-Hindistan İş Konseyi ve MÜSİAD
Konya Şubesi ortaklığıyla Hindistan Araştırmaları Merkezi
kurulmasına ilişkin protokol imzalandı. Büyükşehir Belediyesi
Mevlana Kültür Merkezi’nde düzenlenen imza töreninde konuşan Konya
Büyükşehir Belediye Başkan Vekili Mustafa Uzbaş, protokolün
hayırlara vesile olmasını diledi. Konya’nın Türkiye için çok önemli
bir şehir olduğunu ifade eden Uzbaş, “Konya; nüfusu, en büyük yüz
ölçüme sahip olması, sanayisi ve kültürüyle Türkiye için çok önemli
bir değer. Hindistan da dünya için çok önemli bir değer.
Sanayisiyle, kültürüyle Türkiye’de bizlerin merak ettiği bir değer.
Hepimizin ilgisini çeken bir ülke. İnşallah bugünkü yapılan
protokolle Konya’mız ve Hindistan arasında bir köprü vazifesi
görür.” diye konuştu. SÜ Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Emrullah Eken,
protokolün akademik ayağını üniversite olarak kendilerinin
oluşturduğunu belirterek, “Üniversitemiz çok ciddi katkılar yapacak
inşallah. Köklü bir üniversiteyiz. Turizmden tıp sahasına,
mühendislikten veteriner hekimlik, ziraate, her türlü imkanlara
sahip, altyapısı güçlü bir üniversiteyiz. Üniversitemizin bu
noktada protokole akademik olarak ciddi katkılar sağlayacağını
düşünüyorum. Bu protokol iki ülke arasındaki her türlü bağın
güçlenmesine katkı sağlayacağını umuyorum.” ifadelerini kullandı.
DEİK Türkiye – Hindistan İş Konseyi Başkanı Tevfik Dönmez,
“Turizmden ticarete, yatırımından birçok alanda akademik
çalışmalara kadar birçok çalışmayı yapıyorduk ama bunun aslında bir
disipline edilmesi gerekiyordu. Bugün çok güçlü bir şehrin belediye
başkanlığında, çok güçlü bir üniversitenin rektörlüğünde, yine çok
güçlü bir sivil toplum kurumu MÜSİAD Konya’nın partnerliğiyle ve
Türkiye-Hindistan İş Konseyi olarak bu ortak çalışmayı bir arada
yürütmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Emeği geçen herkese teşekkür
ediyoruz. İnşallah bunların karşılığını kat kat alacağımıza
inanıyorum.” dedi. Hindistan Ticaret Meclisi Genel Müdür Yrd.
Sandip Das ve MÜSİAD Konya Şube Başkanı Mehmet Hilmi Kağnıcı’nın da
yer aldığı programda taraflar arasında Hindistan Araştırmaları
Merkezi kurulmasına ilişkin protokolün imzaları atıldı. 2 yıl
süreyle geçerli olması planlanan protokol ile şehirlerarasında
ticari, sanayi, tanıtım, turizm, eğitim gibi alanlarda ortak
çalışmaların hayata geçirilmesi hedefleniyor.
Konya Büyükşehir Belediyesi ve Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü işbirliğinde gerçekleştirilen “Haydi Pişir Bakalım” yemek yarışmasının finalinde lise öğrencileri birbirinden güzel lezzetler için yarıştı. Yarışmada birinciliği Kadınhanı Meslek ve Teknik Anadolu Lisesi...
Gençlik Meclisleri 6. Bölge Toplantısı, 15 ilden gençlerin katılımıyla Konya Büyükşehir Belediyesi Gençlik Meclisi’nin ev sahipliğinde Konya’da yapılıyor. Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Akyürek, “Gençlere yönelik bir çalışma organizasyonu olduğu için Gençlik Meclisleri çok değerlidir” dedi.Gençlik Meclisleri 6. Bölge Toplantısı, Kony...
Konya Büyükşehir Belediyesi, dünya genelinde büyük bir tehdit haline gelen koronavirüse karşı tedbirlerini artırdı. Büyükşehir, Dezenfeksiyon Eylem Planı kapsamında vatandaşların güvenli yolculuk yapabilmesi amacıyla otogar başta olmak üzere yoğun kullanılan toplu ulaşım duraklarında dezenfektan kurulumu yaptı.
Konya Büyükşehir Belediyesi, va...
Konya’da yapılan AK Parti Yerel Yönetimler İç Anadolu Bölge Toplantısı için Konya’da bulunan AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Erol Kaya, 12 şehirden belediye başkanları, İl Genel Meclisi Başkanları ve teşkilat mensupları toplantıların son gününde Konya’nın tarihi ve kültürel mekanlarını inceledi. Büyükşehir Belediyesi’nin şehre kazandırdığı yatırım...
15 Temmuz hain darbe girişimi ve darbeye karşı milletimizin kahramanca karşı duruşunun 4’üncü yıldönümü kapsamında protokolün katılımıyla Konya Şehitliği’nde anma programı düzenlendi. Programların gündüz bölümünde Sultan Selim Camii’nde Mevlid-i Şerif okunurken, Panorama...